شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از 20 اسفند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت ها برای اموزش دست اندرکاران انتخابات ، از اغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از 20 اسفند ماه امسال اطلاع داد.

شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از 20 اسفند

به گزارش خبرنگاران، شکراله حسن بیگی در تبادل نظر با ایسنا در تشریح زمان شروع ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، گفت: کارها و تامین مقدمات انتخابات از ابان ماه امسال اغاز شده اما با تشکیل ستاد انتخابات کشور در 11 اسفند ماه کار انتخابات شکل رسمی پیدا می نماید و درپی آن 19 اسفند 1399 هیئت اجرایی شورای اسلامی شهر و هیئت اجرایی شورای اسلامی روستاها تشکیل و ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر نیز از 20 اسفندماه امسال اغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در انتخابات سال گذشته رتبه استان تهران از 28 به چهارم ارتقا پیدا کرد لذا برای انتخابات پیشرو در سال 1400 هدف گذاری انجام داده ایم که به رتبه اول دست پیدا کنیم و در این جهت از همه ظرفیت ها از جمله فضای مجازی برای اموزش دست اندرکاران انتخابات استفاده می کنیم.

وی تاکید نمود: رعایت قانون در برگزاری انتخابات نیازمند تسلط بر قوانین است، لذا باید قوانین توسط عوامل و دست اندرکاران انتخابات بازخوانی و مرور گردد. بی تردید آموزش نقش محوری در برگزاری انتخاباتی سالم دارد و باید از بسترهای موجود به ویژه فضای مجازی جهت پیشبرد موضوع آموزش نهایت بهره را گرفت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10430

به "شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از 20 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از 20 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید