ادعای رویترز مبنی بر تهدید ایران در پی تلاش ضد ایرانی آمریکا در جلسه شورای حکام

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رویترز در خبری مدعی شده به نامه ای از جمهوری اسلامی ایران دست یافته که در آن تهران اقدام آمریکا مبنی بر پیشبرد موضع ضدایرانی در جلسه آینده شورای حکام را ویران گر توصیف کرده و آن را پایانی بر تفاهم مشترک ایران و آژانس اتمی دانسته است.

ادعای رویترز مبنی بر تهدید ایران در پی تلاش ضد ایرانی آمریکا در جلسه شورای حکام

به گزارش خبرنگاران، به نقل از رویترز، جمهوری اسلامی ایران این هفته همکاری های خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی را کاهش داد و به تدابیر نظارتی اضافی که ذیل توافق هسته ای 2015 با قدرت های جهان اعمال شده بودند سرانجام داد.

ایالات متحده در نامه ای به اعضای شورای حکام پیش از نشست فصلی هفته آینده خواستار قطعنامه ای شد که در آن شورای حکام نگرانی عمیقی خود نسبت به همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز می کرد.

این نامه که به دست رویترز رسیده است از شورای حکام می خواست که ایران را به معکوس کردن تخطی هایش فرابخواند و از جمهوری اسلامی بخواهد که با آژانس اتمی همکاری داشته باشد تا توضیحاتی درخصوص چگونگی پیدا شدن ذرات اورانیوم در سایت های قدیمی و اعلام نشده ارائه دهد.

این خبرگزاری مدعی شد : ایران نیز در نامه ای که به دیگر کشورها فرستاده و به دست رویترز رسیده است، نوشته است، ایران چنین اقدامی را ویرانگر قلمداد می کند و آن را به منزله سرانجام تفاهم مشترک آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران در تاریخ 21 فوریه 2021 می پندارد.

به ادعای رویترز، ایران در نامه خود با اشاره به اینکه این اقدام پیچیدگی های بیشتری را در رابطه با برجام ایجاد می کند افزود که آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا برنامه های خود را درخصوص این قطعنامه فاش کرده اند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10751

به "ادعای رویترز مبنی بر تهدید ایران در پی تلاش ضد ایرانی آمریکا در جلسه شورای حکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای رویترز مبنی بر تهدید ایران در پی تلاش ضد ایرانی آمریکا در جلسه شورای حکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید