ایثارگران ادامه دهندگان واقعی راه جانبازان و شهدا هستند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جریان بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال غرب، با خانواده سروان بازنشسته خدمه توپ حیدر مسعودی از رزمندگان پدافندی 8 سال دفاع مقدس دیدار کرد.

ایثارگران ادامه دهندگان واقعی راه جانبازان و شهدا هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه تاریخ پر افتخار ایران اسلامی حاکی از مجاهدت ها، ایثارگری ها، حماسه ها و رشادت های مردان و زنان مسلمان ایرانی است، گفت: ایثارگران ادامه دهندگان واقعی راه جانبازان و شهدا هستند که با شعار 《راه شهیدان ادامه دارد》 در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه وجود ایثارگران متعهد و با اخلاص موجب مباهات و سربلندی یکایک مردمان این مرز و بوم است، خاطر نشان کرد: ایثارگران سرمایه راهبردی کشور و مشعل راهنمای نسل امروز و فردای کشور در رویارویی مقتدرانه و هوشیارانه برابر دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی به تعداد می فرایند.

گفتنی است، سروان بازنشسته خدمه توپ حیدر مسعودی از رزمندگان پدافندی 8 سال دفاع مقدس و استخدامی سال 1362 می باشد که بعد از رشادت ها و جان فشانی های متعدد در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و همچنین خدمت صادقانه در منطقه ها عملیاتی از جمله امیدیه، اصفهان، ابوموسی، ماهشهر و... در سال 1392باز نشسته شد که متاسفانه چند ماه بعد از بازنشستگی دچار سکته مغزی شد و در این دیدار بنابر دستور امیر سرتیپ صباحی فرد یک عدد ویلچر به خانواده گرامی این ایثارگر عزیز هدیه داده شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13035

به "ایثارگران ادامه دهندگان واقعی راه جانبازان و شهدا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایثارگران ادامه دهندگان واقعی راه جانبازان و شهدا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید