تماشاگران کشتی با مسابقات انتخابی تیم ملی به سالن ها برمی گردند؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با توجه به معین زمان برگزاری مسابقه حساس و هیجان انگیز دو وزن تیم ملی کشتی آزاد، باید دید تماشاگران می توانند بعد از بیش از یک سال دوری از سالن، این رقابت ها را از نزدیک تماشا نمایند؟

تماشاگران کشتی با مسابقات انتخابی تیم ملی به سالن ها برمی گردند؟

به گزارش خبرنگاران، هرچند آخرین مسابقه ای که کشتی گیران ایران پیش از کرونا در آن شرکت کردند، مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی بود، اما پیش از آن آخرین رقابتی که در حضور تماشاگران در کشورمان برگزار گردید، لیگ برتر و باشگاه های دنیا بود و از اسفند ماه سال گذشته بود که اردوها و مسابقات به خاطر کرونا به تعطیلی کشیده شد.

پس از آن که فدراسیون کشتی توانست با اصرار فراوان مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی، مسابقات انتخابی و همچنین لیگ برتر را بگیرد، بخشی از مسابقات لیگ به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفری آزادی و بخش دیگر نیز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی به انجام رسید که هر دو رقابت نیز بدون حضور تماشاگران بود.

حالا سوال اینجاست که فدراسیون کشتی که در دریافت مجوز برگزاری مسابقاتش در بین رشته های پرخطر و پربرخورد، پیشتاز بود، می تواند اولین رشته ای باشد که مجوز حضور تماشاگران در سالن را دریافت می نماید؟ در همین زمینه اخیرا علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در گفت وگویی گفت: خیلی ها می گویند مسابقات انتخابی تیم ملی درون اردویی است اما اگر وزارت بهداشت و وزارت ورزش مجوز بدهند حتما در سالن 12 هزار نفری مسابقات را برگزار می کنیم و از خدای مان هست که تماشاگران بیایند. اصلا کشتی بدون تماشاگر معنی ندارد ولی این موضوع مربوط به رعایت پروتکل هاست.

روز 19 اسفند قرار است مسابقه هیجان انگیزی بین رضا اطری- رحمان عموزاد خلیلی و همچنین حسن یزدانی- کامران قاسمپور برگزار گردد، دو رقابتی که می تواند برای خیلی از مردم و طرفداران کشتی جالب باشد. البته با توجه به اینکه هنوز هیچ رشته ورزشی در ایران -حتی فوتبال که در فضای باز و در استادیوم های عظیم برگزار می گردد- نتوانسته مسابقاتش را در حضور تماشاگران برگزار کند، بعید به نظر می رسد با وجودی که فدراسیون کشتی دوست دارد تماشاگران در سالن حضور پیدا نمایند، این اتفاق رخ دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10121

به "تماشاگران کشتی با مسابقات انتخابی تیم ملی به سالن ها برمی گردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگران کشتی با مسابقات انتخابی تیم ملی به سالن ها برمی گردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید