توافق ایران و آژانس محرمانه است ، به قطعنامه احتمالی شورای حکام واکنش مناسب خواهیم داشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تاکید نمود: در صورتی که در شورای حکام آژانس قطعنامه ای علیه ایران صادر گردد واکنش مناسبی را نشان خواهیم داد.

توافق ایران و آژانس محرمانه است ، به قطعنامه احتمالی شورای حکام واکنش مناسب خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در صورتی که شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به اقدام ایران مبنی بر توقف پروتکل الحاقی قطعنامه ای را علیه کشورمان صادر نمایند، ایران واکنش مناسبی را خواهد داشت و در این راستا نامه ای هم ارسال شده است.

وی در شرح پیوست بیانیه توافق سازمان با آژانس درباره توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی طبق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، گفت: پیوست این بیانیه محرمانه است، شروط خاصی در این زمینه نیامده و بنا بر اطلاعات دقیقی که درباره فهرست تاسیسات و دوربین های نظارتی در این پیوست ذکر شده و به دلیل ملاحظات حفاظتی و ضرورت پنهان ماندن مکان تاسیسات کلیدی ایران، این پیوست محرمانه خواهد ماند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10640

به "توافق ایران و آژانس محرمانه است ، به قطعنامه احتمالی شورای حکام واکنش مناسب خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق ایران و آژانس محرمانه است ، به قطعنامه احتمالی شورای حکام واکنش مناسب خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید