توخل: در این مقطع بازی در زمین رئال مادرید بسیار سخت است، وقتی نمی توانید بازیکنی را داشته باشید، نسبت به او حریص می شوید!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، توماس توخل به ابراز علاقه سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به بازیکن تیمش واکنش نشان داد.

توخل: در این مقطع بازی در زمین رئال مادرید بسیار سخت است، وقتی نمی توانید بازیکنی را داشته باشید، نسبت به او حریص می شوید!

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال مادرید در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ابراز علاقه زین الدین زیدان به امباپه، مهاجم پاریسی ها سخن گفت.

او در این باره گفت: نمی دانم زیدان چقدر امباپه را دوست دارد اما ما واقعا عاشق مهاجم خودمان هستیم. خوشحالیم که امباپه در ترکیب ما حضور دارد. وقتی نمی توانید بازیکن دلخواهتان را داشته باشید، نسبت به داشتنش حریص تر می شوید.این بازی به دلایل مختلفی نسبت به ملاقات رفت بازی متفاوتی است. ما در مادرید بازی می کنیم و حضور در برنابئو یکی از سخت ترین کارها در فوتبال است. مادرید در سراسر زمین رهبران و کاپیتان های بزرگی دارد. رئال مادرید اخیرا عملکرد خوبی داشته و فرم درخشانی دارد. آنها پیروز ی های بسیار زیادی کسب نموده اند و دروازه این تیم به ندرت باز می گردد.

او در ادامه اضافه نمود: بازی کردن در این مقطع مقابل رئال مادرید به خصوص در خانه حریف خیلی سخت است.یک تیم متعادل و خطرناک هستیم و برای آنها دردسرهای بزرگی ایجاد خواهیم کرد. عملکرد ما هنگام مالکیت توپ در مرحله گروهی فوق العاده بوده و این نکته مهم است. بدون کوشش کل بازیکنان تیم، امکان کسب پیروزی در تمام بازی ها وجود ندارد. اگر می خواهیم مقابل رئال مادرید پیروز شویم، باید مانند قبل بازی کنیم. این ملاقات نبرد بزرگی است. معیارهای خودمان را برای کسب موفقیت مشخص نموده ایم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 624

به "توخل: در این مقطع بازی در زمین رئال مادرید بسیار سخت است، وقتی نمی توانید بازیکنی را داشته باشید، نسبت به او حریص می شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: در این مقطع بازی در زمین رئال مادرید بسیار سخت است، وقتی نمی توانید بازیکنی را داشته باشید، نسبت به او حریص می شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید