تویوتا لندکروزر 300 نسخه GR SPORT 10th Victory در قطر رونمایی شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تویوتا لندکروزر 300 نسخه GR Sport 10th VICTORY در نمایشگاه خودرو قطر سال جاری به نمایش عایدی. این خودرو فوق العاده ویژگی های خاصی در این نمایشگاه داشت که با سایر نسخه های آن بسیار متفاوت بود.

تویوتا لندکروزر 300 نسخه GR SPORT 10th Victory در قطر رونمایی شد

بیت ران - محمد فتح اللهی - قطر برای برگزاری این نمایشگاه فوق العاده در یک کلام سنگ تمام گذاشت. از برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور دیوید بکام گرفته تا بازدید ورزشکاران فوق العاده ای چون ژیل ویلنوو (قهرمان فرمول یک) و مقامات رسمی!

بسیاری از برندهای خودرویی هم مانند تویوتا در نمایشگاه خودرو قطر آخرین و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند. تویوتا در محوطه خود در نمایشگاه خودرو ژنو که در قطر برگزار گردید، خودروهای ویژه ای رونمایی کرد که به مهمترین آن می پردازیم.

تویوتا لندکروزر 300

نام تویوتا در بازار خودرو خاورمیانه مترادف با تجربه های بی نظیر آفرودی است. تویوتا در نمایشگاه خودرو قطر نسخه ای کم نظیر از لندکروزر 300 را با کد GR SPORT به نمایش گذاشت. اما این تمام ماجرا نبود. چرا که این خودرو، نسخه 10th Victory نام داشت که به افتخار ده سال پیروزی های مداوم در رقابت هایی چون داکار و… فراوری می گردد.

تویوتا میخواهد سال جاری و سال آینده میلادی از این نشان (10th VICTORY) بر روی محصولات GR SPORT خود استفاده کند تا این بزرگداشت، جاودانه گردد.

تویوتا لندکروزر 300 فوق العاده ای که در محوطه این برند در دوحه به نمایش عایدی، دارای موتوری V6 به حجم 3.5 لیتر بود که با دو توربوشارژ می توانست 409 اسب بخار نیرو فراوری کند. حداکثر گشتاور این خودرو نیز 650 نیوتن متر اعلام شد.

این نسخه چشم نواز از لندکروزر می تواند با گیربکس ده سرعته خود در 6.7 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز 220 کیلومتر در ساعت است.

تویوتا میخواهد تا این نسخه خاص از لندکروزر 300 را به قیمت 398 هزار ریال در بازار خودرو قطر به فروش برساند. این رقم براساس نرخ تبدیل ارز امروز، برابر است با حدود 5 میلیارد و 691 میلیون تومان.

جالب است بدانیم که مدل های 2013 این خودرو با کارکردهای بالای 200 هزار کیلومتر بیش از 11 میلیارد تومان در ایران قیمت دارند.

این لندکروزر خاص در نمایشگاه خودرو قطر دارای بعضی ویژگی های مهم بود. رینگ های این نمونه 18 اینچی بودند و رینگ های Enkei آن مجذوب کنندهیت فوق العاده ای به این خودرو بخشیدند.

البته باید به تایرهای دانلوپ Grandtrek AT5 آن هم اشاره نمود که چهره ای خشمگین تر از این خودرو به نمایش گذاشتند. در بسیاری از بخش های بدنه این خودرو نشان 10th Victory تویوتا قابل مشاهده بود و گرافیک مجذوب کنندهی که برگرفته از خودروهای رالی بود هم بر روی بدنه خودنمایی می کرد.

فضای داخلی تویوتا لندکروزر 300

جدا از تغییراتی که عنوان شد، تم داخلی این خودرو مملو از چرم مشکی و قرمز مجذوب کننده بود. همچون نسخه های استاندارد در این نمونه هم شاهد استفاده از نمایشگر 12.3 اینچی بودیم که مربوط به بخش اطلاعات و تفریح است.

از دیگر امکانات بخش داخلی این خودرو می توان به ایرکاندیشن چهار نقطه ای، صندلی های دارای گرمکن و سردکن، پکیج تفریح ردیف دوم، 14 اسپیکر برای سیستم صوتی JBL و… اشاره نمود.

قیمت تیگارد X35 تعیین شد / قیمت مهر ماه 1402 کراس اوور تیگارد موتور

قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد / قیمت کارخانه مهر 1402

جیکو J7 به نمایشگاه خودرو ژنو در قطر رسید / همه چیز درباره JAECOO 7

قیمت محصولات چری در قطر چقدر است؟ / مقایسه بازار قطر و ایران

منبع: بیت ران
انتشار: 16 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 29049

به "تویوتا لندکروزر 300 نسخه GR SPORT 10th Victory در قطر رونمایی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تویوتا لندکروزر 300 نسخه GR SPORT 10th Victory در قطر رونمایی شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا لندکروزر 300 نسخه GR SPORT 10th Victory در قطر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید