خبرنگاران معاون درمان وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان قاینات بازدید کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بیرجند - خبرنگاران - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر به خراسان جنوبی از مراکز درمانی شهرستان قاینات بازدید کرد.

خبرنگاران معاون درمان وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان قاینات بازدید کرد

قاسم جان بایایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهدا شهر قاین گفت: بخش آی سی یو ویژه با 20 تخت و تجهیزات کامل با یاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان قاین راه اندازی می گردد.

وی با اشاره به اینکه قاینات دومین شهرستان عظیم استان خراسان جنوبی است، اضافه نمود: هرچند از محل طرح تحول سلامت اقدامات خوبی صورت گرفته اما باید به زیرساخت های درمانی این شهر توجه ویژه ای گردد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخش ایزوله تنفسی بیماری های واگیردار بیمارستان شهدا قاین که از محل یاری های سازمان جهانی بهداشت آغاز شد، با اولویت پیگیری و راه اندازی خواهد شد.

وی مهمترین پروژه حوزه سلامت شهرستان قاینات را بیمارستان دوم بیان کرد و گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز شد ولی پیشرفت آن به کندی صورت می گیرد و برای تکمیل آن نیازمند همکاری و یاری استاندار جدید و نماینده مردم است.

جان بابایی در بخش دیگری از سخنانش خواهان همکاری مردم برای مقابله با کرونا شد و گفت: شهروندان در صورتی که علایم سرماخوردگی، تب و سردرد داشته باشند با مراجعه به پزشک و بهبودی خود، زنجیره این ویروس را قطع نمایند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر چهارشنبه در سفر به شهرستان قاینات از ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی، مرکز آموزشی درمانی شهدا و بیمارستان دوم قاین بازدید و در سرانجام با پزشکان متخصص نشست برگزار کرد.

وی امروز برای ارزیابی شرایط بیماری کرونا در خراسان جنوبی، نحوه ارائه خدمات درمانی و همچنین خداقوت به کادر درمان که در حال ارائه خدمت به بیماران هستند، وارد بیرجند شد.

جان بابایی از بخش های بیماران کرونا در بیمارستان های ولیعصر (عج) و رازی بیرجند بازدید و در نشست ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا شرکت کرد.

استان خراسان جنوبی 11 شهرستان دارد و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 105 کیلومتری بیرجند است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8210

به "خبرنگاران معاون درمان وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان قاینات بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون درمان وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان قاینات بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید