سلطه بلامنازع مجموعه بریجرتون بر فهرست پرفروش ها

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

سلطه بلامنازع مجموعه بریجرتون بر فهرست پرفروش ها

آن روس نوشته جیمز پترسون و جیمز اُ بُرن در هفته نخست انتشار در صندلی اول پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. سیزدهمین کتاب از مجموعه مایکل بنت درباره قاتلی است که گروهی از زنان را به قتل می رساند و موجب اختلال در کار افسر پلیسی می شود که در حال برنامه ریزی مراسم عروسی اش است.

دوک و من نوشته جولیا کوئین چهار هفته در رتبه نخست پرفروش های نیویورک تایمز قرار داشت اما این هفته در رتبه دوم نهاده شد. اولین کتاب از مجموعه بریجرتون درباره شخصیت اصلی یعنی دفنه بریجرتون برای خواننده توضیحاتی ارائه می دهد. وقتی دفنه با دوک هیستینگ به مشکل برمی خورد شهرتش لکه دار می شود. سریال بریجرتون در شبکه تلویزیونی نتفلیکس هم با اقتباس از دوک و من فراوری شده است. سریالی که رکورد میزان تماشا را در نتفلیکس شکست و در نتیجه محبوبیت زیاد قرار است فصل دوم هم فراوری شود.

اشراف زاده ای که دوستم داشت نوشته جولیا کوئین با محبوبیت داستان بریجرتون پیروز شد در صندلی سوم پرفروش های نیویورک تایمز قرار بگیرد. دومین داستان از مجموعه بریجرتون که همزمان با کتاب اول از این مجموعه منتشر شد. دیگر کتاب این مجموعه در رده دوم این هفته واقع شده است. کیت شفیلد کوشش می نماید به دلایل خاصی آنتونی بریجرتون را از ازدواج منصرف کند.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت در رتبه چهارم پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. کتابی که در فهرست های برتر مجلات مختلف سال جاری هم نهاده شد. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک نمایند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه برمی شود و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

کتابخانه نیمه شب نوشته گریس هیگ در رده پنجم پرفروش های نیویورک تایمز در هفته جاری واقع شده است. کتابخانه ای بین مرگ و زندگی وجود دارد که در آن به شما می گوید یک انسان می تواند چند نوع زندگی مختلف را تجربه کند. وقتی نورا سید خود را در این کتابخانه می بیند احساس می نماید وظیفه دارد اتفاقی که سال ها پیش اتفاق افتاده است عوض کند و این بار تصمیم بهتری بگیرد.

زندگی مخفی آدی لور نوشته وی ای شوآب با گذشت دوازده هفته از انتشار پیروز شد در رتبه ششم قرار بگیرد. آدی لور درست مانند فاوست با شیطان معامله می نماید و ماجراجویی های زیادی را طی چند قرن پشت سر می گذارد.

پیشنهادی از طرف یک آقا نوشته جولیا کوئین سومین کتاب این نویسنده در فهرست پرفروش ها است و در هفته نخست انتشار در رتبه هفتم نهاده شد. سومین کتاب از مجموعه بریجرتون که این روزها به شدت محبوب است. در این داستان سوفی بکت در مراسم بالماسکه شرکت می نماید و با بندیکت بریجرتون ارتباط برقرار می نماید.

هُل نوشته اشلی آئودرین در هفته اول انتشار پیروز شد در صندلی هشتم پرفروش ها قرار بگیرد. اتفاقی وحشتناک یک مادر را وادار می نماید رفتار فرزندش و همچنین توانایی خود برای رویارویی با حقیقتی تلخ را زیر سؤال ببرد.

عاشق کردن آقای بریجرتون نوشته جولیا کوئین در رتبه نهم پرفروش ها واقع شده است تا سلطه بلامنازع کوئین را در فهرست این هفته پرفروش ها ثابت کند. در چهارمین کتاب از مجموعه بریجرتون پنه لوپه فدرینگتون و کولین بریجرتون از رازهای یکدیگر مطلع می شوند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9953

به "سلطه بلامنازع مجموعه بریجرتون بر فهرست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطه بلامنازع مجموعه بریجرتون بر فهرست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید