عسکری: با انجام عمل جراحی، هادی پور المپیک را از دست می داد، تلاش می کنیم آرمین را در قهرمانی آسیا در ترکیب داشته باشیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با انجام عمل جراحی آرمین المپیک را از دست خواهد داد و در صورت از دست ندادن باید بدون تمرینات در توکیو حضور داشته باشد.

عسکری: با انجام عمل جراحی، هادی پور المپیک را از دست می داد، تلاش می کنیم آرمین را در قهرمانی آسیا در ترکیب داشته باشیم

فریبرز عسکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص برگزاری اردوی مشترک با بلغارستان گفت: خدا را شکر اردوی خوبی با بلغارستان داشتیم و این اردو تا 12 اسفندماه ادامه خواهد داشت. بعد از بازگشت بلغاری ها به کشورشان ما به این کشور خواهیم رفت تا از 17 اسفندماه در تورنمنت بلغارستان حضور داشته باشیم و بعد از آن نیز اردوی مشترک 10 روزه دیگری با این کشور خواهیم داشت و در بازگشت خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم کرد.

وی در خصوص شرایط آرمین هادی پور گفت: در دوران کرونا که اردوی تیم ملی تعطیل بود، آرمین در ساحل تمرینات شخصی داشت که پارگی نصف و نیمه در ACL او اتفاق افتاده بود. با شروع اردوها در مهرماه، او را به کمیسیون پزشکی فرستادیم و MRI گرفتیم. پزشکان معتمد فدراسیون پزشکی ورزشی در آن مقطع گفتند که او نیازی به جراحی ندارد و می تواند کار خود را ادامه بدهد. این فرایند ادامه داشت تا دور قبل مسابقات لیگ برتر تکواندو که متاسفانه آرمین بدون مسابقه در گرم کردن آسیب دید.

سرمربی تیم ملی گفت: در MRI مجدد معین شد که متاسفانه پارگی ACL او کامل شده است. در این چند روز با پزشکان معتمد فدراسیون پزشکی ارتباط داشتیم و سه نفر از این عزیزان گفتند که آرمین باید جراحی کند. دو نفر از این پزشکان گفتند در صورتی جراحی به طور قطع آرمین 6 ماه بعد آماده انجام تمرینات تکواندو خواهد شد که عملاً باعث از دست دادن المپیک توسط او می شد. دکتر رازی اعتقاد دارد با انجام عمل جراحی او به المپیک می رسد، اما نظر قطعی این است که بعد از 5، 6 ماه آرمین آماده تمرین می شود و ما باید بدون انجام تمرینات تکواندو او را به المپیک ببریم.

عسکری تاکید کرد: روز گذشته جلسه ای در وزارت ورزش و جوانان داشتیم و مستندات و دلایل خود را ارائه کردیم و به این باور رسیدیم که اگر آرمین جراحی کند، المپیک را از دست خواهد داد. در گذشته محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی و علیرضا نصرآزادانی سه نفر از قهرمانان ما با شرایطی مشابه آرمین پیروز به کسب مدال المپیک، جهانی و آسیایی شده بودند و حتی اسبقی و نصرآزادانی هنوز نیز عمل جراحی نکردند.

وی افزود: در شرایط فعلی تصمیم گرفتیم وقت و تمرکز خود را روی تمرینات بازدرمانی، فیزیوتراپی و بدنسازی خوب بگذاریم و با همین شرایط تا المپیک پیش برویم. البته از همین حالا به مسئولان گفتیم که بعد از المپیک، پای آرمین را جراحی خواهیم کرد تا برای بازی های آسیایی آماده شود. دو گزینه جراحی و ادامه شرایط به همین شکل را بیشتر نداریم. با جراحی قطعاً آرمین المپیک را از دست خواهد داد و در صورت از دست ندادن نیز فقط آماده تمرینات می شود و باید بدون تمرینات در توکیو حضور داشته باشد. بنابراین سعی می کنیم شرایط 50-50 را با فیزیوتراپی، بدنسازی و حمایت خوب بالا ببریم.

سرمربی تیم ملی در خصوص حضور هادی پور در بلغارستان گفت: هادی پور را به بلغارستان می بریم، اما قصد استفاده از او را نداریم. تلاش می کنیم در قهرمانی آسیا فارغ از هر نتیجه ای او را در ارنج داشته باشیم تا به زمین برود و شرایط را لمس کند. هر جا نیز احساس کند که کوچکترین فشاری به او وارد خواهد شد، او را بیرون خواهیم کشید. حتی اگر احساس کنیم شرایط مساعد نیست در قهرمانی آسیا نیز از او استفاده نخواهیم کرد، اما من دوست دارم قبل از المپیک فارغ از هر نتیجه ای وارد زمین شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10197

به "عسکری: با انجام عمل جراحی، هادی پور المپیک را از دست می داد، تلاش می کنیم آرمین را در قهرمانی آسیا در ترکیب داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسکری: با انجام عمل جراحی، هادی پور المپیک را از دست می داد، تلاش می کنیم آرمین را در قهرمانی آسیا در ترکیب داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید