عکس، طارمی در منچستر یونایتد؟ ، انتخاب من برای شیاطین سرخ ستاره ایرانی است!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ستاره تیم ملی کشورمان با باشگاه پورتو یک سال قرارداد دارد. طبق گزارش های رسیده از پرتغال مدیریت باشگاه پورتو در صورت رسیدن پیشنهادی خوب برای خرید طارمی حاضر این ستاره را بفروشد.

عکس، طارمی در منچستر یونایتد؟ ، انتخاب من برای شیاطین سرخ ستاره ایرانی است!

به گزارش خبرنگاران مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو درخشش خوبی در فصل گذشته داشت و پیروز شد جایزه آقای گلی لیگ پرتغال را از آن خود کند.

درخشش طارمی با پیراهن اژدها باعث شده تا مشتریان بزرگی پیدا کند. صفحه EthanTaIks به تحلیل اخبار ورزشی منچستر یونایتد و اروپا می پردازد به مدیریت باشگاه شیاطین سرخ خرید مهدی طارمی را پیشنهاد داد.

این صفحه خبری نوشت: اگر هری کین دست نیافتنی باشد و گونسالو راموس خارج از محدوده قیمتی یونایتد باشد، انتخاب من راسموس هوجلند و مهدی طارمی خواهد بود. به این ترتیب، طارمی یک گزینه کوتاه مدت و با تجربه است که یک شماره 9 کامل است (تقریباً یک هری کین لایت به این معنا که یک تسهیل کننده قوی اما به همان میزان تهدیدکننده گلزن است).

البته ستاره تیم ملی کشورمان با باشگاه پورتو یک سال قرارداد دارد. طبق گزارش های رسیده از پرتغال مدیریت باشگاه پورتو در صورت رسیدن پیشنهادی خوب برای خرید طارمی حاضر این ستاره را بفروشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 27131

به "عکس، طارمی در منچستر یونایتد؟ ، انتخاب من برای شیاطین سرخ ستاره ایرانی است!" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس، طارمی در منچستر یونایتد؟ ، انتخاب من برای شیاطین سرخ ستاره ایرانی است!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، طارمی در منچستر یونایتد؟ ، انتخاب من برای شیاطین سرخ ستاره ایرانی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید