لوکس ترین مقاصد گردشگری در دنیا کدام اند؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، همه­ ما انسان­ها تمایل داریم مسافرتی خاص و رویایی را تجربه کنیم. داشتن مسافرتی لوکس و دل نشین تنها وابسته از طریق نقلیه­ ای که با آن می رویم نخواهد بود، بلکه مقصد مسافرت، آب وهوا، دیدنی­هایی که در آن موجود است، طبیعت و … در کنار هم موجب می­شود سفری رویایی را تجربه کنیم. همیت این موضوع به ­قدری زیاد است که همه ساله تعدادی از مجلات معتبر، فهرستی از بهترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری را ارائه می­کنند. خبرنگاران در ادامه به تعدادی از مقاصد لوکس گردشگری در دنیا اشاره خواهد شد که شما می­توانید در آن­ها سفری مجلل و پرهزینه را تجربه کنید.

لوکس ترین مقاصد گردشگری در دنیا کدام اند؟

1) جزیره­ سیشل

جزیره­ سیشل نسخه­ زمینی بهشت است. این جزیره­ رویایی در مالدیو قرار گرفته است و بدون شک اولین انتخاب برای کسانی است که خواستار داشتن سفری به لوکس ­ترین مقاصد گردشگری دنیا هستند. شن­های سفید سواحل سیشل همراه با آب زلال و شفاف آن، جنگل­های بارانی و دست­نخورده و طبیعت بکر و نفس­گیر این جزیره، موجب شده همه ساله گردشگران زیادی که توانایی پرداخت هزینه ­های سرسام­ آور بودن در این جزیره ­ی رویایی را دارند، به این بهشت افسانه­ای سفر نمایند.

2) تانزانیا دومین مکان از لوکس ترین مقاصد گردشگری

تانزانیا از آن دسته مقاصد گردشگری لوکس دنیاست که جاذبه ­های گردشگری مختلف را در کنار هم دارد. جذاب­ترین چیزی که در تانزانیا در انتظار شما خواهد بود، سافاری­های لوکس است. در این سافاری­ها کلیه ­ی تجهیزات و امکانات جهت رفاه حال مسافران مهیا است و مسافران عزیز در این منطقه که یکی از لوکس ­ترین مقاصد گردشگری دنیاست در بهترین هتل­ها در قلب طبیعت سکونت نموده از زیبایی ­های بی­نظیر این منطقه لذت خواهند برد.

3) آگواس کالینته -پرو

یکی دیگر از لوکس ­ترین مقاصد گردشگری در دنیا شهر تاریخی آگواس کالینته است که در پرو واقع شده. این شهر تمدن باستانی اینکاها را در خود نهان دارد. این شهر تاریخی یکی از بهترین مکان­ها برای بازدید کسانی است که عاشق طبیعت و تاریخ هستند. دره­ مقدس یکی دیگر از مکان­های دیدنی این منطقه است که زیبایی چشم­گیری دارد. آمازون با طبیعت بکر و دست نخورده خود دوستداران طبیعت از سراسر دنیا را به خود جذب نموده است. هتل­ های زیبایی که به تازگی در این منطقه ساخته شده است موجب شده به یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری تبدیل گردد.

4) توکیو-ژاپن یکی از لوکس ­ترین مقاصد گردشگری

ژاپن یکی از لوکس ­ترین مقاصد گردشگری دنیاست و توکیو با جنب وجوش عجیب وغریب و زیبایی­ های طبیعی اطرافش متمایزترین شهر برای سفر در کل دنیا محسوب می­گردد. توکیو شهری لوکس و گران­قیمت محسوب می­گردد و وجود هتل­های آن چنانی، رستوران­ها و کافی­شاپ­های قران قیمت و جاذبه­ های دیدنی فراوان آن را به یکی از لوکس ­ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل نموده است.

5) آمستردام- هلند

آمستردام در کشور هلند یکی از آن دسته لوکس­ ترین مقاصد گردشگری در دنیاست که برای همه­ سنین با هر سلیقه ­ای جذابیت­های خاص خودش را دارد. این شهر مکانی مناسب جوانان است و تفریحات ویژه­ای برای این گروه سنی در نظر دارد، علاوه بر این معماری بی­نظیر آن همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب نموده است. هتل­های لوکس با معماری باشکوه سفری رویایی را برای مسافران و گردشگران این منطقه رقم می­زند.

6) نیویورک- آمریکا یکی از پرهزینه ­ترین و لوکس ­ترین مقاصد گردشگری

نیویورک یکی از پرهزینه ­ترین مقاصد گردشگری دنیا و کلان­شهر آمریکا است. در این شهر بوتیک­های هتل­های پنج ستاره و پنت­هاوس ­هایی قرار گرفته است که از مجلل­ترین اقامتگاه های دنیا محسوب می­گردد. همه ساله عده­ زیادی از گردشگران برای بازدید از ساختمان امپایر استیت و قدم زدن در خیابان های شهر و تماشای معماری ویژه­ این مکان، به این نقطه سفر می­نمایند.

7) جزیره­ میریهی- مالدیو

مالدیو مجموعه جزایری مرجانی است که به خاطر نوع زیستگاه نمی توان ساخت­ و­سازهای بلند در آن انجام داد و همین امر موجب شده طبیعت خود را حفظ کند و به یکی از لوکس ­ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل گردد. جزیره­ سی ویلائه­ی میریهی یکی از مجموعه جزایر مالدیو و یکی از گران­ترین مقاصد گردشگری موجود در مالدیو محسوب می­گردد. این جزیره بی­نهایت زیبا و آرام است و تماشای آب­های شفاف شما را مدهوش خواهد نمود.

8) لنکاوی- مالزی مکان افسانه ­ای از لوکس ­ترین مقاصد گردشگری

این مکان افسانه­ای در دریای آندامان واقع شده است و محیطی آرام و ویلاهای اختصاصی زیبایی دارد. هتل­ها و اقامتگاه های مجلل این منطقه آن را به یکی از لوکس­ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل نموده است. اقامتگاه­ چهارفصل لنکاوی ویلاهایی روی آب و در جنگل حفاظت ­شده ­ی مانگرو است که یک شب اقامت در آن آرزوی هرکسی در دنیا است.

9) آنداز پنسوئلا- کاستاریکا رویایی از لوکس ­ترین مقاصد گردشگری

آنداز پنسوئلا یکی از لوکس­ترین مقاصد گردشگری است و در سواحل امریکای جنوبی قرار گرفته است. در این شهر زیبای ساحلی چندین پارک ملی، سواحل بی نظیر و جنگل­های بکر آنداز پنسوئلا قرار گرفته است که در کنار هتل­ها و اقامتگاه های مجلل، این منطقه را به یکی از لوکس­ترین مقاصد گردشگری تبدیل نموده است.

10) سنت لوییس

سنت لوییس از آن دسته از لوکس­ترین مقاصد گردشگری در دنیا است که تنها به دلیل داشتن دیدنی­ها و تفریحات مجلل شهرت دارد و اصلاً به افرادی با بودجه­ محدود توصیه نمی­گردد. اگر دغدغه ­ی هزینه ­ی تفریحات را ندارید، سنت لوییس مناسب­ ترین مکان برای گذراندن تعطیلات شماست؛ چراکه این مکان طبیعتی فوق ­العاده زیبا و لاکچری دارد که شما را بدون شک مجذوب خود خواهد ساخت.

11) کومو- ایتالیا شهر کوچک از لوکس­ ترین مقاصد گردشگری

کومو شهر کوچکی کنار دریاچه­ی کومو است که با داشتن هتل­های زیبا و طبیعت چشم­گیر به یکی از لوکس­ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده است. هتل­های محل اقامت شما ویلاهایی شاهانه خواهد بود که در قرن شانزدهم برای نجیب­زادگان ایتالیایی ساخته شده بوده است.

12) پاریس

قطعاً پاریس لوکس­ترین مقاصد گردشگری در دنیاست که سفری شاعرانه، عاشقانه و مجلل برایتان رقم می­زند. برج ایفل، هتل­های گران­قیمت، رستوران­ها و کافه­ های لوکس و … همگی موجب می­گردد سفری لوکس و به یادماندنی داشته باشید.

1+

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: دلتابان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6669

به "لوکس ترین مقاصد گردشگری در دنیا کدام اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین مقاصد گردشگری در دنیا کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید