مهاجمان مسلح بیش از 80 دانش آموز نیجریه ای را ربودند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در ادامه حمله افراد مسلح به مدارس نیجریه و ربودن دانش آموزان، روز پنجشنبه بیش از 80 دانش آموز به علاوه چند معلم از مدرسه ای در ایالتی در شمال غرب این کشور ربوده شدند.

مهاجمان مسلح بیش از 80 دانش آموز نیجریه ای را ربودند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، افراد مسلح بیش از 80 دانش آموز نیجریه ای را در حمله به مدرسه ای در استان کبی در شمال غربی این کشور ربودند.

خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر از زبان یکی از معلمان این مدرسه، به نقل از پلیس نیجریه اضافه نمود مهاجمان مسلح پنج معلم را هم در جریان حمله روز پنجشنبه با خود بردند.

هرچند مسئول حمله اخیر تعیین نشده، اما طی سال های گذشته تروریست های بوکوحرام بارها با حمله به نقاط مختلف نیجریه، صدها دانش آموز دختر و پسر را ربوده اند. اخیراً هم افراد مسلح با حمله به یک مدرسه علوم دینی در استان نیجر نیجریه، 136 کودک را ربودند.

بدون احتساب حمله تازه، از ماه دسامبر، بیش از 860 کودک و دانش آموز نیجریه ای در حمله افراد مسلح ربوده شده اند.

بوکوحرام گروه تروریستی است که در سال 2009 یک شورش و جنگ خونین را در شمال شرقی نیجریه به راه انداخت و به تدریج دامنه حملات خود را به کشورهای همسایه شامل نیجر، چاد و کامرون توسعه داد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 13052

به "مهاجمان مسلح بیش از 80 دانش آموز نیجریه ای را ربودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمان مسلح بیش از 80 دانش آموز نیجریه ای را ربودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید