نجباء: آمریکا اگر جرأت دارد به صورت مستقیم وارد نبرد گردد خبرنگاران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا به مواضع مقاومت در مرز سوریه و عراق، خطاب به واشنگتن گفت: اگر جرأت دارید به صورت مستقیم با مقاومت وارد نبرد شوید.

نجباء: آمریکا اگر جرأت دارد به صورت مستقیم وارد نبرد گردد خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العهد، نصر الشمری معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق به تجاوز نظامی اخیر ایالات متحده آمریکا به مواضع مقاومت در مرز های مشترک عراق و سوریه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص توضیح داد: حملات هوایی آمریکایی ها به بعضی پایگاه ها در مرز های مشترک سوریه و عراق حاکی از ناتوانی آن ها در روبروه مستقیم با گروه های مقاومت است.

الشمری در ادامه ضمن ناجوانمردانه توصیف کردن تجاوز نظامی هوایی ایالات متحده آمریکا به مرز های سوریه و عراق، تأکید کرد: این حملات نشان داد که سیاست های آمریکا با شکست روبرو شده است.

معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء همچنین خطاب به مقامات ایالات متحده آمریکا، گفت: شما اگر جرأت دارید به جای هدف قرار دادن نقاط مرزی، با گروه های مقاومت به صورت مستقیم وارد نبرد شوید.

ایالات متحده آمریکا شامگاه پنجشنبه در اقدامی تجاوزکارانه خاک سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. مقامات روسیه دیروز آدینه حمله هوایی روز گذشته آمریکا به سوریه را محکوم کردند.

ولادیمیر جباروف معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل این اقدام آمریکا را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: این کاملاً غیرقانونی است؛ چرا که صحبت از حمله به کشوری مستقل در میان است.

به گفته معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل، سوریه از هر لحاظ حق دارد آنالیز این حادثه در شورای امنیت سازمان ملل را درخواست کند؛ زیرا این رویداد خطرناک بوده و می تواند به تشدید شرایط در منطقه منجر گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10599

به "نجباء: آمریکا اگر جرأت دارد به صورت مستقیم وارد نبرد گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجباء: آمریکا اگر جرأت دارد به صورت مستقیم وارد نبرد گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید