هنریک لارسن دستیار سرمربی جدید بارسلونا، کومان امروز قرارداد می بندد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، ستاره سابق فوتبال سوئد به عنوان دستیار به رونالدو کومان در امر هدایت تیم فوتبال بارسلونا کمک خواهد کرد.

هنریک لارسن دستیار سرمربی جدید بارسلونا، کومان امروز قرارداد می بندد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، به دنبال تأیید خبر انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا از سوی رئیس باشگاه خوس ماریا بارتومئو اکنون اعلام شد که هنریک لارسن مهاجم سابق تیم ملی سوئد به عنوان دستیار کومان به کادر فنی جدید بارسلونا ملحق می شود.

ورود لارسن به کادر فنی بارسلونا به درخواست کومان بوده، کسی که به جز ستاره سابق تیم ملی سوئد نفرات دیگری مانند آلفرد شرودر را همراه با خود به کاتالونیا خواهد بود.

لارسن به سبب روزهای درخشانی که در فاصله سال های 2004 تا 2006 در بارسلونا سپری کرد و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان شد، نزد هواداران تیم کاتالان محبوبیت خاصی دارد.

آلفرد شرودر هم مربی هلندی است که فصل گذشته هدایت تیم فوتبال هوفنهایم آلمان را برعهده داشت. یکی از انتظارات بارسلونا با ورود لارسن به کادر فنی این تیم، بهبود سطح کیفی بازیکنان جوان تیم از جمله آنسو فاتی و ترینکائو است.

لارسن 48 ساله پس از آویزان کردن کفش های خود در سال 2013، دوران مربیگری اش را در فوتبال سوئد آغاز کرد و تا کنون به عنوان سرمربی در سه تیم باشگاهی سوئد فعالیت داشته است.

ورود کومان به بارسلونا

خبر دیگر نشریه آس درباره کادر فنی جدید بارسلونا، ورود رونالد کومان به شهر بارسلونا برای عقد قرارداد دو ساله اش با آبی و اناری ها است. کومان شب گذشته (سه شنبه) با یک جت شخصی از هلند به اسپانیا سفر کرد و قرار است امروز قراردادش با بارسلونا را به صورت رسمی امضا کند. این اتفاق با صدور مجوز نهایی از سوی فدراسیون فوتبال هلند رخ خوهد داد.

باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفت کومان باید غرامت 4 تا 5 میلیون یورویی فسخ قرارداد او با فدراسیون فوتبال هلند را بپردازد. این خبر را نشریه وانگاردیا اسپانیا منتشر کرده و نوشته اگرچه در قرارداد کومان با فدراسیون فوتبال هلند بندی هست که به او اجازه می دهد در صورت دریافت پیشنهاد از بارسلونا، تیم ملی کشورش را رها کند، اما کاتالان ها بابت به خدمت دریافت او و فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند باید غرامت بپردازند.

کومان تا سرانجام یورو 2020 با هلندی ها قرار داشت اما به تعویق افتادن یکساله این تورنمنت به دلیل شیوع کرونا سبب شد امکان فعال سازی بند فسخ قراردادش برای پیوستن به بارسلونا غیرممکن شود مگر با جلب رضایت سران فدراسیون فوتبال هلند که گویا این اتفاق رخ داده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6570

به "هنریک لارسن دستیار سرمربی جدید بارسلونا، کومان امروز قرارداد می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنریک لارسن دستیار سرمربی جدید بارسلونا، کومان امروز قرارداد می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید